INTEMPUS TIDSREGISTRERING

Intempus er mobil timeregistrering, der giver medarbejderen mulighed for at indberette timer, materialer, udgifter og meget mere på farten. Indberetninger kan sendes direkte videre i systemet til godkendelse, og med integrationsmuligheder til både økonomi – og lønsystemer, kan fakturering og lønkørsel foregå enkelt og hurtigt med få klik.

Intempus kan yderligere tilpasses din overenskomst og lokalaftaler og opsættes med regler for overtid, normer og akkordarbejde, som både reducerer og simplificerer administrationsarbejdet.

Hvilken forskel kan vi gøre netop for din virksomhed

Intempus har flere års erfaring og ekspertise indenfor landbrugs- og håndværkersektoren, og vores timeregistreringssystem kan opsættes til din virksomheds specifikke behov.

Med Intempus’ timeregistrering kan arbejdsgiver let bevare overblikket over medarbejderens løbende tidsforbrug og lønomkostninger – både i forhold til opgave og lokation. Samtidig kan arbejdsgiver sikre sig valid dokumentation, der giver et solidt grundlag for at træffe beslutninger og undgå mulig konflikt.

Pris

Intempus koster som standard 79 kr. pr bruger/måned alt efter behov og er uden binding, således brugere kan tilføjes eller fjernes fra måned til måned. Prisen for opsætning af systemet varierer efter din virksomheds behov og ønsker.

KRISTOFFERS AFTEN PÅ MARKEN MED INTEMPUS

Der flyder ikke længere papirsedler rundt i Kristoffer Toft Pedersens førerhus. I stedet er Intempus’ app til timeregistrering blevet en fast følgesvend – også når arbejdet kalder en sen X-factor-løs aften.
”Jeg har højst sandsynligt gjort nogle maskiner klar til noget gyllekørsel om lørdagen. Jeg har nok fyldt maskinen op med diesel, smurt den og sådan lige gøre klar. Måske har der været noget, der skulle repareres eller skiftes. Vi arbejder i alle døgnets timer, hvis vi har travlt. Og det har vi lige for tiden,” fortæller Kristoffer Toft Pedersen.

Intempus er en fast del af arbejdsdagen

Han og de 10 kollegaer hos Vogn Maskinstation registrerer alt deres arbejde i Intempus, uanset om det er kørsel, arbejde hos en kunde eller interne timer som altså f.eks. klargøring af maskiner. I størstedelen af sin arbejdstid kører Kristoffer Toft Pedersen gylle ud på de nordjyske marker omkring den lille landsby Vogn – nej, navnet refererer altså ikke til det, man spænder efter en traktor – mellem Frederikshavn og Hjørring. Han anslår, at han har fat i Intempus alt imellem tre og tyve gange på en dag, så appen er blevet en integreret dels af hans arbejdsdag. Og den løser alle behov hos medarbejderne.

”Har noget arbejde trukket ud, fordi der var besvær med noget, kan det skrives i bemærkningsfeltet, og det er også her, jeg noterer, hvor mange kubikmeter gylle jeg har spredt. Og jeg kan både indberette per kunde og per mark, hvis der er behov for det,” siger Kristoffer Toft Pedersen, mens han netop kører rundt på en mark.

”Man kan nærmest ikke glemme at indberette. Når jeg kommer hjem, tænker jeg altid over, om jeg har fået det hele med, og så kan jeg gå ind i Intempus og se, om der f.eks. er kørsel begge veje, og har jeg glemt det, så får jeg lagt det ind. Og Martin kan igen ikke få sendt regningerne til kunderne, hvis ikke vi har indberettet det hele. Det overblik havde han ikke, dengang det blev gjort på papir, og alt i alt giver det bare mange led i processen, hvor eventuelle huller bliver opdaget.”

FÅ ET TILBUD

Terra Connect er leveringsdygtige i alt IT relateret hardware som fx. computere, telefoner, printere, kameraer og meget mere.

Ring til Peter Søby på 4036 7414 eller Morten Jensen på 2033 2792 og hør nærmere om et IT-tjek eller et uforpligtende tilbud.

Læs mere om IT-tjek her