INTEMPUS

TIDSREGISTRERING

Intempus – intelligent og fleksibel tidsregistrering

Intempus gør tidsregistrering nemt og effektivt, uanset hvor du befinder dig. Med vores mobile løsning kan medarbejdere hurtigt og præcist registrere timer, materialer, udgifter og meget mere – direkte fra mobilen. Indberetninger sendes automatisk videre til godkendelse, hvilket sikrer en smidig arbejdsgang og reducerer administration.

Vores løsning integrerer problemfrit med økonomi- og lønsystemer, så fakturering og lønkørsel kan klares med få klik. Intempus kan desuden tilpasses din virksomheds overenskomst og lokalaftaler, herunder regler for overtid, normer og akkordarbejde. Det betyder mindre administrativt besvær og en mere strømlinet arbejdsproces.

Skræddersyet til din branche

Med flere års erfaring inden for landbrug, håndværk og andre fagområder tilbyder vi en løsning, der tilpasses præcis til din virksomheds behov.

🔹 Bedre overblik: Hold styr på medarbejdernes tidsforbrug og lønomkostninger i realtid – både per opgave og lokation.
🔹 Mindre administration: Automatiser løn- og faktureringsprocesser med en enkel og brugervenlig løsning.
🔹 Øget gennemsigtighed: Få valid dokumentation, der skaber et solidt beslutningsgrundlag og minimerer risikoen for tvister.
🔹 Fleksibilitet: Tilpas systemet efter din virksomheds behov – tilføj eller fjern brugere efter behov.

Hvilken forskel kan vi gøre for din virksomhed?

Uanset din branche eller virksomhedsstørrelse kan Intempus hjælpe dig med at gøre tidsregistrering mere enkel, præcis og tidsbesparende.

💡 Vil du opleve fordelene ved Intempus? Kontakt os for at høre mere om, hvordan vi kan optimere din tidsregistrering!

Intempus Youtube video introduktion.

KRISTOFFERS AFTEN PÅ MARKEN MED INTEMPUS

Der flyder ikke længere papirsedler rundt i Kristoffer Toft Pedersens førerhus. I stedet er Intempus’ app til timeregistrering blevet en fast følgesvend – også når arbejdet kalder en sen X-factor-løs aften.
”Jeg har højst sandsynligt gjort nogle maskiner klar til noget gyllekørsel om lørdagen. Jeg har nok fyldt maskinen op med diesel, smurt den og sådan lige gøre klar. Måske har der været noget, der skulle repareres eller skiftes. Vi arbejder i alle døgnets timer, hvis vi har travlt. Og det har vi lige for tiden,” fortæller Kristoffer Toft Pedersen.

Intempus er en fast del af arbejdsdagen

Han og de 10 kollegaer hos Vogn Maskinstation registrerer alt deres arbejde i Intempus, uanset om det er kørsel, arbejde hos en kunde eller interne timer som altså f.eks. klargøring af maskiner. I størstedelen af sin arbejdstid kører Kristoffer Toft Pedersen gylle ud på de nordjyske marker omkring den lille landsby Vogn – nej, navnet refererer altså ikke til det, man spænder efter en traktor – mellem Frederikshavn og Hjørring. Han anslår, at han har fat i Intempus alt imellem tre og tyve gange på en dag, så appen er blevet en integreret dels af hans arbejdsdag. Og den løser alle behov hos medarbejderne.

”Har noget arbejde trukket ud, fordi der var besvær med noget, kan det skrives i bemærkningsfeltet, og det er også her, jeg noterer, hvor mange kubikmeter gylle jeg har spredt. Og jeg kan både indberette per kunde og per mark, hvis der er behov for det,” siger Kristoffer Toft Pedersen, mens han netop kører rundt på en mark.

”Man kan nærmest ikke glemme at indberette. Når jeg kommer hjem, tænker jeg altid over, om jeg har fået det hele med, og så kan jeg gå ind i Intempus og se, om der f.eks. er kørsel begge veje, og har jeg glemt det, så får jeg lagt det ind. Og Martin kan igen ikke få sendt regningerne til kunderne, hvis ikke vi har indberettet det hele. Det overblik havde han ikke, dengang det blev gjort på papir, og alt i alt giver det bare mange led i processen, hvor eventuelle huller bliver opdaget.”

FÅ ET TILBUD

Terra Connect er leveringsdygtige i alt IT relateret hardware som fx.
computere, telefoner, printere, kameraer og meget mere.
Ring til
Peter Søby på 4036 7414
eller
Morten Jensen på 2033 2792

Læs mere om IT-tjek her